Heeft u vragen en/of opmerkingen stuur ons dan een bericht via het contactformulier hieronder.

Misschien helpt de FAQ u ook voor een direct antwoord.

Veel gestelde vragen | FAQ

Ik heb bij een andere webwinkel/partner producten van uw bedrijf gekocht en heb daar een vraag over

Als u van ons producten bij een andere webwinkel gekocht heeft – bv. Bol.com, Amazon, eBay, Marktplaats, iBood, etc. – dan kunt u het beste uw vraag voorleggen aan de klantenservice van deze partner of via het contactformulier van deze partner stellen. In de meeste gevallen zal de partner u eerst helpen.

De betaling lukt niet, wat nu?

Indien de betaling niet lukt en ook de foutmelding u niet verder helpt stuur ons dan een bericht via het contactformulier. De betaling vindt plaats via een beveiligde verbinding van een betaalprovider en daar kunnen wij ook niets aan veranderen. Wel kunnen wij de provider verzoeken mogelijke problemen op te lossen.

Welke garantie krijg ik ?

Als u iets bij ons koopt heeft u vooral recht op een goed werkend product en voor de duur van minimaal de normale ‘levensduur’ van dat product bij normaal gebruik. Mocht er toch iets fout gaan dan lossen wij dat snel en in alle redelijkheid op. Zie ook onze verkoopvoorwaarden.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling ?

Wij proberen uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden, normaal gesproken dezelfde werkdag nog. Om ongeveer 2 uur s’middags verwerken wij de laatste orders nog om dezelfde dag verstuurd te worden. U krijgt een verzendbericht per email met de track en trace code om de bestelling van uw bezorging te volgen. Deze informatie staat ook in uw account informatie.

Krijg ik ook een factuur ?

Als u een bestelling plaats krijgt u automatisch een factuur per e-mail toegestuurd. De factuur kunt u ook via uw account informatie inzien/downloaden.

Ik wil een zakelijke bestelling plaatsen en wil graag geholpen worden

Voor zakelijke bestellingen met een hoge bestelwaarde kunnen wij ook de producten per pallet versturen of naar wens direct afsturen naar meerdere vestigingen/filialen. Ook uw eigen inslag/pakbon-details kunnen wij overnemen en bij de zending voegen. Stuur via de contactpagina uw verzoek en we nemen contact met u op.

Stuur ons een bericht

Selecteer welke optie het beste van toepassing is: