Algemene verkoop voorwaarden Sleepp.nl

Versie 1.1.3 | Laatst aangepast 07 januari 2018

Artikel 1: Waar staan wij voor ?

Klant is Koning
Service is voor ons heel belangrijk
Problemen lossen wij samen op

Artikel 2: Wie zijn wij ?

Red Cool CLPT B.V. hodn Sleepp.nl en Sleepp.be
Noorddammerweg 13-J
1424NV de Kwakel (NH)
Email: informatie@sleepp.nl

Artikel 3: Herroepingsrecht

Heb je het product ontvangen en ben je er toch niet blij mee? Meld dit dan zo spoedig mogelijk maar in ieder geval binnen 30 dagen na ontvangst bij ons. Wij sturen je dan instructies waardoor je het product gratis kunt retourneren. Je hebt vervolgens 7 dagen de tijd om het product terug te sturen. Zodra wij uw bestelling in zijn geheel in goede orde hebben ontvangen zullen wij het bedrag terugboeken. Hier doen wij maximaal 7 dagen over (in praktijk maximaal 2 werkdagen). Heb je bij de bestelling geen verzendkosten betaald omdat het bestelbedrag hoger is dan €49,99 en wil je een deel van de bestelling annuleren , waardoor het originele bestelbedrag onder de €49,99 komt dan rekenenen wij €2,95 (ipv €4,95) als originele verzendkosten die u had moeten betalen en dit bedrag trekken wij af van kosten die u betaald heeft voor de ge-annuleerde producten.

Wij stellen het op prijs als u een reden van retour geeft. Dit kunnen wij namelijk goed gebruiken om ons aanbod en service in de toekomst te verbeteren.

Je bestelling retourneren aan ons kan zonder kosten. Nadat wij bericht van jou ontvangen hebben krijg je van ons instructies hiervoor en een verzendlabel zodat je geen verzendkosten hoeft te betalen.

Er zijn producten die je niet kunt terugsturen. Mocht dit het geval zijn dan staat het altijd erbij. Dit is meestal het geval bij verbruiksartikelen waarvan verpakking is geopend.

Heb je meerdere hoeveelheden van hetzelfde product besteld dan verwachten we van je dat je maar 1 stuks zonodig uit de verpakking haalt en beoordeelt of deze aan je verwachtingen voldoet.

Het gratis retourneren wordt mogelijk gemaakt doordat u het pakket afgeeft aan een servicepunt van een vervoerder, dat kan bv. PostNL, DHL, DPD of een andere vervoerder zijn. De keuze van vervoerder is aan ons. Heeft u geen mogelijkheid om pakketjes bij een servicepunt af te geven om welke reden dan ook? Dan vervalt het “gratis” retourrecht.

Bij het verzenden van het pakketje is de verzender (Sleepp.nl) verantwoordelijk voor vermissingen en/of schade(s).

Bij het retourzenden van een pakketje is wederom de verzender (Klant) verantwoordelijk voor vermissingen en/of schade(s).

De kosten van het retourzenden middels een servicepunt zijn voor de rekening van ons.

Artikel 4: Onjuistheden

Iedereen maakt wel eens een fout, en aangezien bij ons ook mensen werken kan het voorkomen dat wij ook een fout maken. Zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat wij bij een product of aanbieding een verkeerde prijs vermelden. Bijvoorbeeld een waardevol artikel voor €0,89 terwijl dit €89,00 had moeten zijn. Aangezien het dan duidelijk is dat dit een (zet en/of type)fout is zijn wij niet verplicht het artikel te leveren voor €0,89. Mocht er zoiets gebeuren dan zullen wij het wel klantvriendelijk oplossen. Zo kun je in dat geval bijvoorbeeld een kortingsbon verwachten.

Artikel 5: Toepasselijkheid

Wij doen ons best om de algemene verkoop voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Hier staat namelijk in wat wij voor je doen en wat je van ons kunt verwachten. Deze voorwaarden zijn van belang als je iets bij ons gaat kopen, of hebt gekocht. Het kan voorkomen dat wij aparte voorwaarden hebben bij een product of dienst. Dit wordt dan altijd duidelijk aangegeven zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Artikel 6: Overeenkomst

Bij ons doe je online zaken in een veilige omgeving. Alle betalingen die je doet zijn versleuteld en beveiligd. Je loopt dus geen risico dat je geld verdwijnt. En mocht er toch iets mis gaan dan vergoeden wij de schade, beloofd! Als je een bestelling hebt geplaatst dan krijg je daarvan een bevestiging per e-mail. Zorg er dus voor dat het e-mail adres dat je hebt opgegeven klopt.

Een factuur van je bestelling krijg je automatisch gemaild nadat de bestelling is ingepakt en aangemeld bij de vervoeder om bij ons afgehaald en bij jou bezorgd te worden.

Artikel 7: Wettelijke garantie

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren voor minimaal de economische levensduur van het artikel – het ene product gaat langer mee dan het andere.

Je hebt betaald voor een goed product dus daar heb je ook recht op. Is er toch iets aan de hand? Neem dan contact met ons op en we lossen het voor je op.

De factuur van de je bestelling is tevens het garantiebewijs van de artikelen die besteld zijn.

Wil je meer weten over garantievoorwaarden kijk dan op de website van ConsuWijzer, daar lees je wat je rechten zijn als consument. ConsuWijzer is het informatieloket van de overheid voor consumenten.

Artikel 8: Klachtenregeling

Heb je een klacht? Dat vinden wij erg vervelend! Wij zullen er alles aan doen om je klacht te verhelpen. Stuur een mailtje naar info@sleepp.nl en we zullen je zo snel mogelijk helpen.

Als we je klacht niet binnen 2 dagen kunnen oplossen dan laten we je weten hoeveel tijd we nodig hebben om het op te lossen.

Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dien je, je te wenden tot Stichting WebwinkelKeur, deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, dan heb je de mogelijkheid om je klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform.

Artikel 9: Betaling en verzending

Nadat wij een bestelling en betaling ontvangen hebben sturen wij je een bevestiging van onze kant met daarin een overzicht. Hiermee komt ook de koopovereenkomst tot stand en zijn deze algemene verkoop voorwaarden van kracht. We maken je bestelling zo snel mogelijk in orde en versturen deze naar het opgegeven adres.

Controleer dus altijd de bestel en verzendgegevens in de bevestiging (deze kan je ook inzien op je account op Sleepp.nl als je deze hebt aangemaakt) en neem zo snel mogelijk contact met ons op als er onverhoopt toch iets niet goed in staat.

Krijg je een foutmelding in het betaalproces neem dan ook contact met ons op, dan kijken wij hoe we dat kunnen oplossen.

Artikel 10: Bezorging

Als je bestelling verzameld en ingepakt is, wordt het pakket aangemeld bij een vervoerder om bezorgd te worden. Normaal gesproken worden bestellingen op werkdagen voor 16:00 gedaan de volgende werkdag bezorgd in Nederland. Via de email word je op de hoogte gehouden van de bezorgstatus en het door de vervoerder opgegeven tijdvak van bezorging. Als je bij de eerste bezorgpoging niet thuis bent wordt het pakket afgegeven bij een pakketshop van de vervoerder bij je in de buurt. Vervolgens heb je een 4 werkdagen de tijd om het pakket aldaar af te halen.

Artikel 11: Aanpassingen

Zo, dit waren onze algemene voorwaarden. Stukken beter dan normaal denken wij. Als we in de toekomst iets gaan veranderen aan deze algemene voorwaarden dan zullen we dat ook aanpassen op de site en deze pagina. Eén ding is zeker: Als we iets veranderen dan zal het niet nadelig zijn voor onze klanten.

Afsluiting

Op al onze verkopen en leveringen zijn bovenstaande verkoop voorwaarden van toepassing.
Sleepp.nl is een handelsnaam van Red Cool CLPT BV | KVK 61996378 | IBAN NL854585862B01 | informatie@sleepp.nl
Noorddammerweg 13-J | 1424NV de Kwakel | Noord-Holland | Nederland